2 Temmuz 2013 Salı

Kafayı yemeden önce




Şimdi size bir hikaye yazacağım, anlatıyor olmayı tercih ederdim, tepkileri en azından ifadelerinizden anlayabilmek için..
Kimini suratı asılır, kiminin uykusu gelir, kiminin gözleri kısılır, kiminin burnu kaşınabilir, yarıda bırakıp gidenler olabilir, hikayenin orta yerinde yorum yapanlar olabilir, küfredip tepki gösterilebilir ya da gülüp geçilebilir zaman zaman..

Dinleyerek anlamak her zaman için daha iyidir, hikayenin içine girilir hatta yaşanır hatta ölünür ki bu pek beklenmeyen bir şeydir, bu durumda üç rakamlı numara çevirilerek acil yardım alınabilir ya da helva yapılabilir.. Evet komik değil biliyorum çünkü konsantrasyonum dağıldı, az önce bir kaç saniye sonrasını tahmin ettim, kadının biri park etmeye çalışırken abuk sabuk bir manevrayla bordür taşını kıracak dedim ve kırdı, lanet olsun içimdeki sevgili müneccim kadına..

Tek hücreli bir zigot iken bu kadar komplike bir yaratığa dönüşmemiz ve ruhani duygularla bezenmemiz bir komplo teorisi olabilir..

Mesela şu anda bunları yazarken bulunduğum ortamın içinde olmamdan kaynaklanan düşünceler mi beni yazmaya itiyor yoksa bu ortam benim içimde olduğu için mi yazıyorum? Tüm bunları sorgularken kafam belediyenin önündeki fışkiyeyi kimin kırdığına takılarak gülümsüyorum ve evet aklımdan zorum olduğunu düşünüyorum.

Beynimin içindeki renkler, hikayeler, düşler, fikirler, sezgiler, hüzünler, şeytanlıklar tıpkı bir televizyon ekranının verdiği görüntü gibi yüzüme yansıdığında insanların beni izlemesinden çekiniyorum.

Aa haa.. şimdi de ampul patladı, bu bir işaret olmalı, anneme göre nazar çıktı bana göre güzel şeyler olacak..

Kimsenin arzu etmediği bir kıyımdan bahsedecek olursak bu tam da yaşadığımız şu günleri anlatmakla açıklanacaktır. Özgürlük mücadelesinin başlamasıyla bir nebze neler yapılabileceğinin sinyalleri dillerde dolaşırken ve bunu yaymak medyanın görevi iken penguenlerin direnişi gözler önüne sermek manidardır. Olsun..
Zamanında sadece inanç vardı şimdi çok daha fazlasına sahibiz, bu bizim ikinci kurtuluşumuz olacak olmasına da olan benim hikayeye oldu, kafamdan tamamen uçuverdi..
Ah be kadın demedim mi ben sana içimden o taşları kırarsın diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder