3 Kasım 2014 Pazartesi

Konuyla alakalı bir başlık bulayım dedim, onu da bulamadım!






Şimdi kendimle konuştum, salak salak konuşma dedi. Ben de kendime küstüm. 
Bu yazıyı ben yazıyor olabilirim, olmayadabilirim, bu sıralar hacklenmek moda ama kim uğraşıcak allasen.. 
Girizgahtan da anlaşılacağı üzere pek de normal olmayan bir yazıya düştük beraber.
Madem bir aklımız, beynimiz var kullanalım onu değil mi? 
Sahi biz neden onda birlik kısmını kullanıyormuşuz ki? Diğer onda dokuzluk kısmı ne işe yarıyormuş? 
Bunu Luc Besson 'Lucy' adlı filmde dile getiriyor ama onun da kafası karışıkmış çekerken, yüzde onluk kısmı zorlayacağım diye olmuş olanlar..




Düşünsenize kullandığımız kısımla neler yapabildiğimizi? Diferansiyel denklemlerden entrikalar çevirmeye, sekiz-on yabancı dil bilmekten patlıcandan reçel yapmaya, bir çamuru alıp muhteşem bir sanat eserine dönüştürmekten eski sevgilinin telefon numarasını aklında tutmaya kadar pek çok şey..
Peki tüm bunları yapabilitemiz varken bazı insanlar neden bu kadar embesil! 
Neden şiddetin bin bir türlü yolunu buluyor her geçen gün! 
Neden bahşedileni kötüye kullanmayı deniyor? 
Bunları düşününce, iki kelam edince de beyinde sızıntı var deniyor! 
Bilemedim ben, bitiremedim yazıyı da..
Neyse hacklenmişim der geçerim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder